webaroo-3Mhgvrk4tjM-unsplash

Strategia e-mail marketing pentru magazin: 5 paşi pentru creşterea eficienţei

Segmentare, personalizare şi automatizare – câteva cuvinte despre componente mai puţin sau mai mult evidente ale unei comunicări eficiente precum e-mail B2C.

În urmă cu doar 2 ani a fost considerat unul dintre cele mai valoroase canale de marketing. După ce a intrat GDPR a fost detronat de social media. Astăzi din nou se întoarce în privilegiu. De această dată într-o versiune reîmprospătată în care comunicarea în masă a fost transformată într-un proces personalizat şi automatizat. În timpul modificărilor actuale pe...

nife-fashion-brand-wholesale

Trenduri Primăvară – Vară 2020 – noutăţi de top Nife, Colett, Style şi Marko

Sezonul de primăvară în împrospătarea garderobei îl considerăm ca fiind deschis. Vă prezentăm cele mai interesante propoziţii din noile colecţii de îmbrăcăminte de stil pentru femei soft office.

Soft office – rupă dress cod-ul „ţeapăn”

Revizuirea colecţiilor de primăvară 2020 a brandurilor poloneze sugerează numai o singură concluzie – designerii decid să rupă dress cod-ul de birou în favoarea croielilor feminine şi a culorilor calde şi pastelate. Cămaşa clasică, albă, este înlocuită cu modele de bluze cu o croială...

e-commerce-wholesale-mistakes-dropshipping

Cele mai frecvente 8 greşeli în e-commerce

Nu numai preţurile mari şi costurile de livrare, adică ceea ce sperie clienţii magazinelor online. Iată cele mai frecvente 8 motive pentru abandonarea coşului virtual de cumpărături.

Comerţ electronic şi cercetarea comportamentului utilizatorilor de Internet

Dacă am da crezare rezultatelor cercetărilor populare Gemius* – în anul 2019, 62% din utilizatorii de internet a făcut cumpărături online (o creştere de 6 p. în comparaţie cu anul 2018). Rezultatele studiului efectuat pe un grup de cca. 1600 de respondenţi, indică nu numai avantajele cheie...