Cele mai importante secțiuni de ajutor la Matterhorn:

Politica de returnare la Mattehorn

Dorim să vă mulțumim pentru încrederea pe care ne-o acordați prin colaborarea cu Matterhorn wholesale. Prioritatea noastră este satisfacția clienților, motiv pentru care oferim opțiunea de returnare a produselor pentru anumite mărci. Înainte de a continua cu o returnare, vă încurajăm să citiți cu atenție politica noastră de returnare.
Vă rugăm să rețineți că serviciul de retur este disponibil numai pentru anumite mărci și trebuie să fie activat în contul dvs. de client. Vă rugăm să vă asigurați că sunt îndeplinite condițiile pentru returnări, astfel încât procesul să se desfășoare fără probleme și fără probleme. Vă rugăm să consultați politica noastră completă privind retururile pentru detalii suplimentare.

Doriți să puteți returna produse? Citiți cu atenție următoarele reguli.

Politica de returnare la Matterhorn

Returnări de bunuri

Nou serviciu de retur la Matterhorn

La Matterhorn, oferim retururi pentru anumite mărci ca un serviciu suplimentar plătit. Lista mărcilor pentru care sunt disponibile returnări și condițiile detaliate pentru returnări pot fi văzute mai jos. Pentru a utiliza acest serviciu, trebuie să îl activăm în contul dvs. Odată activat, veți putea returna produsele comandate de la Matterhorn din ziua în care serviciul este activat.

Returnările trebuie să fie adresate la:
Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Termeni și condiții de returnare pentru mărcile individuale

Marcă Timp pentru returnare Taxă de returnare pentru 1 produs Plata în avans în timpul achiziției
Ava 45 days RON 0.00 6%
Gaia 45 days RON 0.00 6%
Madora 45 days RON 0.00 6%
DKaren 45 days RON 0.00 6%
Wolbar 45 days RON 0.00 6%
Obsessive 45 days RON 0.00 6%
Livia Corsetti Fashion 45 days RON 0.00 6%
Irall 45 days RON 0.00 6%
Eldar 45 days RON 0.00 6%
Etna 45 days RON 0.00 6%
Lorin 45 days RON 0.00 6%
Anais 45 days RON 0.00 6%
Nife 30 days RON 10.90 0%
Nipplex 45 days RON 0.00 6%
Julimex 45 days RON 0.00 6%
Figl 90 days RON 5.90 0%
L&L collection 45 days RON 0.00 6%
Marko 45 days RON 0.00 6%
Gorsenia Lingerie 45 days RON 0.00 6%
IVON 30 days RON 5.90 0%
awama 60 days RON 14.90 0%
Babell 45 days RON 0.00 6%
Babella 45 days RON 0.00 6%
Donna 45 days RON 0.00 6%
Esotiq 45 days RON 0.00 6%
Henderson 45 days RON 0.00 6%
Moe 60 days RON 11.90 0%
Cornette 45 days RON 0.00 6%
Katrus 90 days RON 5.90 0%
Rue Paris 45 days RON 17.90 0%
Kamea 45 days RON 0.00 6%
Infinite You 60 days RON 14.90 0%
M-Max 45 days RON 0.00 6%
Ewlon 45 days RON 0.00 6%
Demi Saison 45 days RON 0.00 6%
Inello 60 days RON 5.90 0%
Gabidar 45 days RON 0.00 6%
Angels Never Sin 45 days RON 0.00 6%
Numoco 45 days RON 15.90 0%
Sensis 45 days RON 0.00 6%
Ewana 45 days RON 0.00 6%
Venaton 90 days RON 5.90 0%
Dorota 45 days RON 0.00 6%
PeeKaBoo 30 days RON 5.90 0%
BeWear 90 days RON 11.90 0%
Taro 45 days RON 0.00 6%
Julimex Lingerie 45 days RON 0.00 6%
Art of polo 45 days RON 0.00 6%
De Lafense 45 days RON 0.00 6%
Dorota 45 days RON 0.00 6%
Stylove 90 days RON 11.90 0%
Lenitif 90 days RON 5.90 0%
Julimex Shapewear 45 days RON 0.00 6%
BE Knit 90 days RON 11.90 0%
Aruelle 45 days RON 0.00 6%
Atlantic 45 days RON 0.00 6%
Makover 90 days RON 11.90 0%
Alpha Male 45 days RON 0.00 6%
Merribel 45 days RON 0.00 6%
Lapinee 45 days RON 0.00 6%
Vittoria Ventini 45 days RON 0.00 6%
Momenti Per Me 45 days RON 0.00 6%
Och Bella 45 days RON 17.90 0%
Relevance 45 days RON 17.90 0%
By Sally Fashion 45 days RON 17.90 0%
Italy Moda 45 days RON 17.90 0%
Ex Moda 45 days RON 17.90 0%
NM 45 days RON 17.90 0%
Yups 45 days RON 17.90 0%
Numero 45 days RON 17.90 0%
Lakerta 45 days RON 17.90 0%
Rue Paris 45 days RON 17.90 0%
AT 45 days RON 17.90 0%
Pole&Pole 45 days RON 17.90 0%
Fame 45 days RON 17.90 0%
BFG 45 days RON 17.90 0%
Sublevel 45 days RON 17.90 0%
Fancy 45 days RON 17.90 0%
Xsapienza 45 days RON 17.90 0%
Stitch&Soul 45 days RON 17.90 0%
T!SSI 45 days RON 0.00 6%
EM 45 days RON 17.90 0%
MBM 45 days RON 17.90 0%
Steven 45 days RON 0.00 6%
Coco Angelo 45 days RON 17.90 0%
Factory Price 45 days RON 17.90 0%
Badu 45 days RON 17.90 0%
Calben 45 days RON 17.90 0%
PRIMO 30 days RON 5.90 0%
Badustore 45 days RON 17.90 0%
Cana 45 days RON 0.00 6%
Bella Misteria 45 days RON 0.00 6%
Ax Paris 30 days RON 5.90 0%


Modul în care contabilizăm cheltuielile legate de returnări

Cum deducem taxele de retur

Dacă activăm retururile în contul dvs., pentru unele dintre mărcile care oferă retururi, vom percepe o taxă în avans. În acest caz, puteți returna produsele fără costuri suplimentare. Aceasta este o formă de asigurare a retururilor, oferind confort și previzibilitate a costurilor. Pentru alte mărci, în loc de un comision inițial, există taxe percepute pentru fiecare acceptată. De exemplu, dacă cumpărați un produs în valoare de 50 EUR și comisionul de returnare este de 2 EUR, va fi perceput un comision de Contul dvs. Matterhorn va fi rambursat cu 48 €.

Termene limită pentru returnări

Termen limită pentru returnarea bunurilor

Trebuie să primim returul într-o anumită perioadă de timp după ce bunurile au fost expediate către dvs. sau către clientul dvs. Termenul limită pentru returnări depinde de fiecare marcă în parte. După această limită de timp, returul nu poate fi acceptat, iar bunurile devin proprietatea dumneavoastră. Acesta poate fi trimis înapoi la dvs. sau la adresa clientului dvs. - costul returului în conformitate cu lista noastră de prețuri de expediere.

Starea produsului returnat

În ce stare trebuie să fie produsele

Pentru ca noi să acceptăm returnarea unui articol, acesta nu trebuie să prezinte niciun semn de utilizare sau deteriorare și trebuie să fie ambalat cât mai aproape posibil de modul în care a fost livrat. Produsele care sunt murdare sau cu un miros vizibil de uzură nu vor fi acceptate. În acest caz, acestea vă vor fi returnate dumneavoastră sau la adresa clientului dumneavoastră. Costul returnării produselor va fi facturat în conformitate cu lista noastră de prețuri standard de livrare.

Veți primi o notificare imediat ce primim returul, prin care vă vom informa dacă starea produsului este corespunzătoare, astfel încât să vă puteți informa rapid clientul cu privire la situație, dacă este necesar.

Pas cu pas

Cum arată întreaga procedură de returnare?

Dacă ne trimiteți dumneavoastră bunurile înapoi:
  • Declarați returnarea unui produs în panoul de administrare; îl veți găsi cu ușurință prin utilizarea căutătorului de articole. Dacă nu găsiți un articol de returnat sau nu există niciun buton "Declare returnare", aceasta înseamnă că produsul nu poate fi returnat.
  • După ce ați declarat retururile, imprimați raportul pentru ziua curentă - introduceți acest raport în pachetul cu produsele returnate și trimiteți-l la adresa noastră.
  • Când primim retururile dumneavoastră, vă vom informa prin e-mail cu privire la orice schimbare în starea fiecărui produs.
  • Dacă produsul este respins în orice etapă, vă vom informa și vom pune produsul deoparte pentru a vă fi trimis înapoi.
  • Dacă produsul este acceptat, vom ajusta factura cu TVA și comanda dvs. inițială la final. De asemenea, vom adăuga o posibilă taxă de returnare, pe care o vom deconta la sfârșitul lunii.
  • Din acest moment, soldul dvs. la angrosist va crește cu valoarea produselor returnate minus taxa de returnare. Puteți utiliza plata în plus pentru comenzi viitoare sau puteți solicita o retragere.
Dacă bunurile sunt returnate de către clientul dvs:
  • Treceți numărul nostru de comandă pe formularul de retur pentru client; astfel ne va fi mai ușor să îl găsim. De asemenea, solicitați ca pachetul să fie trimis la adresa noastră.
  • Atunci când primim un retur de la clientul dvs., veți primi o notificare prin e-mail care vă va indica dacă am acceptat sau respins returul. Acesta este un semnal pentru dvs. că clientul dvs. a trimis bunurile înapoi. Ar trebui să vă înțelegeți cu el în mod independent.
  • Dacă produsul este respins în orice etapă, vă vom informa și vom pune produsul deoparte pentru a vă fi trimis înapoi.
  • Dacă produsul este acceptat, vom ajusta factura cu TVA și comanda dvs. inițială la final. De asemenea, vom adăuga o posibilă taxă de returnare, pe care o vom deconta la sfârșitul lunii.
  • Din acest moment, soldul dvs. la angrosist va crește cu valoarea produselor returnate minus taxa de returnare. Puteți utiliza plata în plus pentru comenzi viitoare sau puteți solicita o retragere.


Cine trimite înapoi returul

Poate clientul să trimită produsul înapoi direct la Matterhorn?

Da, putem accepta colete direct de la clienții dumneavoastră. Apoi ne ocupăm noi înșine de evaluarea inițială a produselor. Cu toate acestea, este necesar ca clientul să includă în pachet numărul de comandă de la angrosistul Matterhorn. Puneți acest număr la dispoziția clientului pe formularul de retur. Acest lucru ne va permite să identificăm rapid produsul. Vă vom informa prin e-mail că am primit returul de la clientul dvs. și dacă acesta a fost acceptat pentru prelucrare ulterioară sau respins, astfel încât să puteți vedea ce comenzi au fost returnate.

Ce se întâmplă dacă Matterhorn refuză întoarcerea?

Dacă returul este refuzat, vă vom întreba ce trebuie să facem cu bunurile returnate care nu pot fi rambursate. Este posibil să nu acceptăm returnarea dacă:
  • produsul nu îndeplinește condițiile de returnare (de exemplu, perioada maximă de returnare a expirat, produsul nu este eligibil pentru returnare),
  • produsul prezintă semne de utilizare sau este deteriorat
În astfel de situații, vă vom informa imediat cu privire la starea produsului și vă vom întreba dacă produsul trebuie să vă fie returnat sau trimis înapoi la magazin. Fiecare expediere va fi taxată în conformitate cu lista noastră de prețuri de livrare. Din când în când, este posibil să trimitem colete cu retururi la adresa dvs. în vrac.

Întrebări frecvente despre returnări

Cum arată întreaga procedură de returnare?

La ce adresă sunt returnate produsele?

Restituirile trebuie livrate pe cheltuiala părții care returnează la adresa indicată:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Adăugăm o etichetă de returnare la pachet?

Nu aplicăm o etichetă de retur pe pachete. Produsele trebuie să ne fie trimise înapoi pe cheltuiala dumneavoastră.

Cum pot verifica dacă pot returna un articol?

Declarând returnarea unui articol în panoul de administrare, veți verifica simultan dacă produsul pe care doriți să îl returnați poate fi returnat.

Ce trebuie să includeți în pachetul cu bunurile returnate?

Dacă dumneavoastră sunteți cel care ne trimiteți bunurile, vă rugăm să declarați mai întâi retururile în panoul clientului din angrosistul Matterhorn și apoi să imprimați un raport pentru produsele returnate. Acest lucru vă va permite să identificați rapid bunurile.

Cum este tratată o returnare datorată faptului că clientul nu a ridicat pachetul?

Noi tratăm comenzile plătite și expediate ca bunuri vândute. Prin urmare, în cazul în care un client, din anumite motive, nu a ridicat pachetul și acesta a fost returnat la Matterhorn, putem trata automat o astfel de comandă ca pe o returnare a bunurilor, cu deducerea taxelor aferente. În cazul în care produsul nu poate fi returnat, îl putem retrimite clientului sau îl putem trimite înapoi la adresa dumneavoastră comercială. Taxăm costurile de livrare în conformitate cu lista noastră de prețuri, ca pentru cel mai ieftin colet posibil către țara de destinație. Returnarea unui colet nerevendicat va genera costuri suplimentare pentru Matterhorn. În cazul în care returnarea nu se datorează unei greșeli de adresă din partea noastră, vi se va percepe o taxă de returnare de 5 EUR per colet. Această taxă este facturată o dată pe lună, împreună cu taxele pentru returnări etc.

Creșteți-vă afacerea la nivel internațional

Faceți transportul global ușor cu Matterhorn! Platforma noastră acceptă cataloage în până la 14 limbi, astfel încât puteți ajunge la clienți din întreaga lume. Lăsați-ne pe noi să ne ocupăm de tot și aveți încredere că pachetul dvs. va ajunge la clientul final rapid și în siguranță.

Dropshipping în Marea Britanie, SUA, Canada, Franța, Germania, Italia, Spania, Austria, Belgia, Danemarca, Portugalia, Emiratele Arabe Unite și multe alte țări din întreaga lume!