Conţinutul coşului de cumpărături:
Restituirile trebuie livrate pe cheltuiala părții care returnează la adresa indicată:
Nu aplicăm o etichetă de retur pe pachete. Produsele trebuie să ne fie trimise înapoi pe cheltuiala dumneavoastră.
Declarând returnarea unui articol în panoul de administrare, veți verifica simultan dacă produsul pe care doriți să îl returnați poate fi returnat.
Dacă dumneavoastră sunteți cel care ne trimiteți bunurile, vă rugăm să declarați mai întâi retururile în panoul clientului din angrosistul Matterhorn și apoi să imprimați un raport pentru produsele returnate. Acest lucru vă va permite să identificați rapid bunurile.
Noi tratăm comenzile plătite și expediate ca bunuri vândute. Prin urmare, în cazul în care un client, din anumite motive, nu a ridicat pachetul și acesta a fost returnat la Matterhorn, putem trata automat o astfel de comandă ca pe o returnare a bunurilor, cu deducerea taxelor aferente. În cazul în care produsul nu poate fi returnat, îl putem retrimite clientului sau îl putem trimite înapoi la adresa dumneavoastră comercială. Taxăm costurile de livrare în conformitate cu lista noastră de prețuri, ca pentru cel mai ieftin colet posibil către țara de destinație. Returnarea unui colet nerevendicat va genera costuri suplimentare pentru Matterhorn. În cazul în care returnarea nu se datorează unei greșeli de adresă din partea noastră, vi se va percepe o taxă de returnare de 5 EUR per colet. Această taxă este facturată o dată pe lună, împreună cu taxele pentru returnări etc.