Cele mai importante secțiuni de ajutor la Matterhorn:

Plăți amânate cu PastPay

Bine ați venit la secțiunea de ajutor privind plățile amânate PastPay!

PastPay este o soluție de ultimă generație care vă permite să gestionați în mod convenabil și flexibil plățile pentru achizițiile dvs. la magazinul nostru en-gros. Cu acest serviciu puteți face achiziții fără a vă împovăra imediat bugetul. PastPay vă permite să amânați plățile, oferindu-vă timp suplimentar pentru a vă achita datoriile, sporind flexibilitatea financiară a companiei dvs.

În această secțiune veți găsi toate informațiile de care aveți nevoie despre cum să utilizați PastPay, inclusiv cum să activați serviciul, ce opțiuni de plată amânată sunt disponibile și răspunsuri la întrebările frecvente. Dacă aveți îndoieli sau aveți nevoie de ajutor, suntem aici pentru a vă ajuta.
Sunteți interesat să beneficiați de plăți amânate pentru achizițiile dvs. la Matterhorn?

Vezi principalele subiecte legate de PastPay

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Cui se adresează serviciul PastPay?

PastPay este un serviciu dedicat plăților amânate pentru întreprinderile din Uniunea Europeană și Regatul Unit. Companiile din afara acestei zone nu sunt acoperite de acest serviciu. Pentru a utiliza PastPay și a obține o limită de credit, trebuie să furnizați numărul de TVA sau ID-ul companiei. Pentru companiile din Germania, avem nevoie și de denumirea completă a companiei.

Vom verifica mai întâi dacă sistemul PastPay permite companiei dvs. să participe la programul de plată amânată și vom determina posibila limită de credit. Dacă societatea dumneavoastră îndeplinește cerințele, veți primi un link pentru a vă verifica identitatea. După verificarea cu succes, PastPay va activa limita pentru compania dvs. și toate plățile pentru comenzile din afacerea noastră cu ridicata vor fi procesate de PastPay.

Documente necesare și activarea serviciului

Cum activez serviciul?

Pentru a activa serviciul PastPay, trimiteți-ne documentele de înregistrare ale societății dvs. și numărul de TVA UE (aplicabil societăților înregistrate în Uniunea Europeană) la adresa [email protected], cu titlul "PastPay - înregistrare [numele societății dvs.]". De asemenea, specificați în mesaj dacă preferați plata amânată cu 30 sau 60 de zile. Pe baza informațiilor trimise, vom verifica dacă și ce limită puteți obține potențial. Dacă răspunsul din partea sistemului PastPay este pozitiv, vă vom trimite un link pentru a vă verifica identitatea. La finalizarea cu succes a acestei proceduri, toate comenzile plasate cu Matterhorn vor fi acoperite de PastPay și tratate ca fiind plătite.

Cum funcționează procedura ordinului de plată amânată?

Pas cu pas

Odată ce serviciul PastPay a fost activat pentru contul dvs., orice comandă plasată la Matterhorn va fi procesată cu plată amânată. Odată ce comanda este plasată, rezervăm fondurile PastPay pentru afacerea dvs. și adăugăm un comision pentru utilizarea acestui serviciu în conformitate cu tabelul de comisioane. Dacă vă depășiți limita, comanda dvs. nu va fi procesată până când limita disponibilă nu este restabilită. Odată ce fondurile au fost rezervate, vom continua cu comanda. Când bunurile sunt expediate, vom emite o factură cu TVA cu o clauză de remitere către PastPay și o notă că factura trebuie plătită către PastPay până la data scadentă.

IMPORTANT: Nu plătiți comanda în contul Matterhorn, ci doar în contul PastPay. Termenul de plată se calculează de la data facturii, iar noi vă vom informa prin e-mail cu privire la expedierea facturii. Vă rugăm să nu uitați să respectați termenele de plată, deoarece PastPay poate impune o taxă de 40 € pentru fiecare plată întârziată.

Plăți amânate și returnări și parcele nerevendicate

Ce se întâmplă dacă returnez sau publicitez bunurile?

Dacă comenzile dvs. sunt procesate cu plată amânată și există o returnare a bunurilor (dacă aveți activat serviciul de returnare), o reclamație cu privire la bunuri sau tranzacția este anulată din orice alt motiv, sunteți în continuare obligat să plătiți factura către PastPay până la finalizarea procedurii. Procedura de returnare a bunurilor sau de revendicare a bunurilor durează un anumit timp - dacă se apropie data scadentă pentru plata către PastPay pentru o astfel de tranzacție, trebuie să o plătiți. Dacă procedura de returnare este finalizată înainte de termenul de plată în PastPay, vom transmite factura corectată și către PastPay și vom returna fondurile cu care a fost redusă factura cu TVA direct către PastPay. Orice sumă rămasă va fi plătibilă către dumneavoastră.

Exemplu: Ați plasat o comandă pentru bunuri cu o valoare de 100 EUR și un cost de livrare de 10 EUR. Veți fi facturat cu 110 EUR + comision PastPay (de exemplu, 2,35%) = 112,58 EUR. Dacă acceptăm returnarea bunurilor, factura dvs. va fi ajustată cu 100 EURO și veți rămâne cu 12,58 EURO de plătit către PastPay.

. Dacă ați plătit anterior întreaga factură în PastPay și procedura de returnare este finalizată înainte de termenul limită de plată, Matterhorn va returna fondurile în soldul dumneavoastră în Matterhorn. Puteți utiliza aceste fonduri pentru comenzi viitoare sau să le returnați direct în contul dvs. bancar. Acest proces vă pune în control deplin asupra finanțelor dvs. și vă permite să gestionați eficient lichiditatea afacerii dumneavoastră.

Comisioane de plată amânată

Plățile amânate sunt un serviciu suplimentar taxabil. Un comision va fi adăugat la factura de vânzare în funcție de monedă și de perioada de plată amânată.

Valută Amânare cu 30 de zile Amânare cu 60 de zile
EUR 2.35% 3.95%
PLN 3.05% 5.45%
RON 3.05% 5.45%
HUF 3.3% 5.9%
CZK 3.1% 5.5%
SEK 2.95% 4.95%
GBP 2.6% 4.35%


FAQ

Cât timp așteptați pentru o decizie?

După ce ne trimiteți datele companiei dvs., vă răspundem de obicei în termen de 2-3 zile cu posibilitatea sau nu de a vă alătura PastPay. Uneori este posibil să solicităm informații suplimentare.

Sunt din afara Europei. Pot participa la programul PastPay?

Din păcate, în prezent, sistemul PastPay acoperă numai companiile din Uniunea Europeană și Regatul Unit.

Am reclamat/returnat un produs. Trebuie să plătesc factura?

Sunteți în continuare supus unui termen de plată până când returnarea sau reclamația este rezolvată. Dacă factura dvs. se apropie de termenul scadent pe PastPay, trebuie să o plătiți. Atunci când reclamația sau restituirea este acceptată, Matterhorn vă va rambursa fondurile direct.

Ce limită îmi puteți aloca?

PastPay alocă o limită în funcție de istoricul și situația companiei. Limita poate varia de la 200 EUR la 20 000 EUR. Fiecare comandă (inclusiv de la alte magazine/grossieri care utilizează PastPay) reduce limita disponibilă până la plata facturii. Vă vom informa cu privire la limita posibilă la primirea documentelor societății dumneavoastră.

În ce valute poate fi alocată o limită?

PastPay poate plăti facturi în mai multe valute, prezentate mai sus în tabelul de taxe. Taxele variază în funcție de monedă, dar puteți alege oricare dintre ele pentru a beneficia de plata amânată la Matterhorn.

Ce se întâmplă dacă îmi epuizez limita?

Dacă utilizați întreaga limită sau PastPay vă suspendă contul (de exemplu, din cauza facturilor neplătite la timp), vom suspenda procesarea comenzilor dvs. până când limita dvs. va fi acordată din nou.

Ce se întâmplă dacă nu plătesc factura la timp?

PastPay vă poate percepe o penalitate de până la 40 € pentru întârziere și poate începe să colecteze datoria. Vă rugăm să vă planificați cu atenție fluxul de numerar.

Creșteți-vă afacerea la nivel internațional

Faceți transportul global ușor cu Matterhorn! Platforma noastră acceptă cataloage în până la 14 limbi, astfel încât puteți ajunge la clienți din întreaga lume. Lăsați-ne pe noi să ne ocupăm de tot și aveți încredere că pachetul dvs. va ajunge la clientul final rapid și în siguranță.

Dropshipping în Marea Britanie, SUA, Canada, Franța, Germania, Italia, Spania, Austria, Belgia, Danemarca, Portugalia, Emiratele Arabe Unite și multe alte țări din întreaga lume!