Cele mai importante secțiuni de ajutor la Matterhorn:

Cooperați cu noi în modelul Dropshipping.

Oferiți clienților dvs. mai mult de 30.000 de modele de produse de producție în principal europeană - descrieri disponibile în mai multe valute, livrare în întreaga lume și posibilitatea de a returna produsele - acestea fac din Matterhorn cel mai bun furnizor din industria modei pentru comercianții care doresc să opereze pe un model dropshipping.
Doriți să începeți să lucrați cu noi? Citiți regulile noastre clare și simple

Dropshipping


Cum funcționează Dropshipping la Matterhorn

Cum funcționează Dropshipping la Matterhorn

Dropshipping la Matterhorn Wholesale este o soluție care ne permite să ne vindem produsele fără a fi nevoiți să le achiziționăm și să le depozităm în avans. Cu această metodă, atunci când un client plasează o comandă la magazinul dvs., noi ne ocupăm de procesarea comenzii și de expedierea acesteia direct către clientul final. Acest lucru economisește timp și costuri asociate cu logistica și depozitarea, permițându-vă să vă concentrați pe creșterea afacerii dvs.

Lucrul cu Matterhorn se bazează pe câțiva pași simpli:
  • Înregistrați-vă în sistemul nostru și obțineți acces la o gamă largă de produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de modă.
  • .
  • Adaugați produsele selectate la magazinul dvs. online, cu acces deplin la nivelul actual al stocurilor și la prețuri.
  • Când un client plasează o comandă, o trimiteți la noi și noi ne ocupăm de toată logistica - de la pregătirea coletului până la livrarea acestuia către destinatarul final.
  • .
  • Monitorizați starea comenzilor și primiți feedback în fiecare etapă de procesare.
  • .


Soluția noastră de dropshipping elimină necesitatea de a investi în stocuri mari și de a gestiona o logistică complexă. Acest lucru vă permite să vă concentrați pe marketing, servicii pentru clienți și creșterea brandului dvs.

Vă încurajăm să aflați mai multe despre modul în care putem lucra împreună și să profitați de acest model eficient de vânzări care simplifică afacerea dvs. de comerț electronic și minimizează riscul financiar.



Ce condiții trebuie să îndeplinesc?

Pentru a începe colaborarea cu angrosistul Matterhorn în modelul dropshipping, tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați un cont pe site-ul nostru. La înregistrare, este necesar să introduceți datele dvs. de facturare, pentru care vom emite o factură cu TVA. Nu solicităm nicio confirmare sau documentație suplimentară. Procesul este rapid și ușor, astfel încât puteți începe să vindeți produse imediat.



Cum îmi integrez magazinul?

Dacă aveți un magazin pe Shopify, puteți utiliza aplicația noastră dedicată pentru a integra oferta noastră în magazinul dvs, automatizează procesarea comenzilor și actualizează prețurile și inventarul. Este o soluție completă pentru dropshipping, care oferă confort și eficiență. Pentru alte sisteme, oferim posibilitatea de a integra independent folosind fișierele noastre de produse, disponibile pe site-ul XMLOffer, sau de a utiliza serviciile partenerilor noștri tehnici, care sunt specializați în implementări specifice platformei.
Vă rugăm să consultați pagina Integrări pentru detalii.

Fișiere de produse în XML, CSV, XLS și alte formate

Metode de integrare pentru sistemele de comerț electronic

Aplicație pentru Shopify


Aplicație dedicată pentru Shopify

Dacă aveți un magazin pe Shopify, puteți utiliza aplicația noastră dedicată pentru a integra oferta noastră în magazinul dvs, automatizează procesarea comenzilor și actualizează prețurile și inventarul. Este o soluție completă pentru dropshipping, care oferă confort și eficiență. Pentru alte sisteme, oferim posibilitatea de a integra independent folosind fișierele noastre de produse, disponibile pe site-ul XMLOffer, sau de a utiliza serviciile partenerilor noștri tehnici, care sunt specializați în implementări specifice platformei.
Vă rugăm să consultați pagina Integrări pentru detalii.


Aplicație pentru Shopify


Comenzi Dropshipping

Comandă manuală
.

Dacă integrarea dvs. nu include comanda automată în Matterhorn, produsele trebuie comandate prin intermediul site-ului nostru, la fel ca în orice magazin online. Adăugați produsele în coșul dvs. de cumpărături și treceți la finalizarea comenzii. Atunci când plasați comanda, dacă alegeți o altă adresă de livrare decât datele dvs. de facturare, vom trata o astfel de comandă ca o comandă dropshipping. O vom împacheta într-un pachet nemarcat și nu vom adăuga o factură de vânzare în interior. O vom trimite la adresa de destinație pe care ați furnizat-o. Destinatarul nu va primi nicio informație de la noi, cu excepția mesajelor trimise de compania de curierat pe adresa dvs. de e-mail/telefon cu privire la stadiul livrării coletului. Noi vom trimite toate mesajele privind comanda, livrarea acesteia etc. pe adresa dvs. de e-mail.

Supunerea comenzilor prin intermediul aplicației pentru Shopify
.

Dacă utilizați aplicația noastră pentru Shopify, plasarea unei comenzi este pur și simplu o chestiune de a face clic pe butonul "Cerere de îndeplinire" din vizualizarea comenzii din tabloul de bord Shopify - acest lucru va genera automat o va genera automat o comandă cu detaliile clientului dvs. Odată ce comanda a fost plătită în angrosistul nostru, vom începe procesarea și expedierea comenzii.

Utilizarea REST API
.

Matterhorn oferă, de asemenea, posibilitatea de a plasa comenzi dropshipping prin intermediul API-ului nostru REST. Pentru a utiliza această soluție, sunt necesare cunoștințe de programare pentru a crea un mecanism de integrare adecvat. API-ul nostru nu este o soluție "gata de utilizare" și necesită configurarea și implementarea corespunzătoare în sistemul dvs. de vânzări. Documentația API detaliază metodele, autorizarea și structura de date necesare pentru plasarea comenzilor, permițându-vă să automatizați complet procesul în funcție de nevoile dvs.

Procesarea comenzii începe odată ce ați plătit pentru comanda dvs.



Timp de execuție

Termenul de livrare este calculat din momentul înregistrării plății și constă în timpul necesar pentru finalizarea comenzii și timpul necesar pentru livrarea în țara de destinație.
Timpii de recoltare

Odată ce am primit comanda dvs. și plata dvs. a fost creditată, începe procesul de pregătire a comenzii, care durează de la 1 la câteva zile, în funcție de produsele comandate. Timpii de preluare detaliați pentru mărcile individuale pot fi găsiți pe pagina cu lista mărcilor Timpii sunt în zile lucrătoare.

Vezi orele de recoltare pentru mărci

Termen de livrare

Odată ce produsele din comanda dvs. au fost finalizate, le vom expedia la adresa indicată în comandă. Termenele de livrare variază în funcție de curierul selectat și de țara de destinație. Termenele de livrare pot fi găsite pe pagina de costuri de livrare: Costuri și termene de livrare


Timp total:

Timpul aproximativ necesar de la plasarea comenzii până la livrarea produsului către clientul dvs. este timpul de preluare + timpul de livrare. Vă rugăm să rețineți că acestea sunt timpi aproximativi și, în majoritatea cazurilor, sunt în conformitate cu realitatea. Cu toate acestea, pot apărea excepții și acest lucru nu constituie motiv de reclamație sau de anulare a comenzii.



Costuri / termene de livrare și țări către care livrăm

Lista țărilor și costurile de livrare

Livrăm produsele noastre în toate regiunile lumii din depozitul nostru din Europa. Veți găsi informații detaliate privind opțiunile de livrare disponibile, prețurile și termenele de livrare la Costuri și termene de livrare



Retururi și reclamații

Reclamații - atunci când un client primește un produs defect

Toate bunurile vândute de vânzător sunt acoperite de garanția producătorului. Clientul trimite înapoi produsul în garanție către Matterhorn, pe cheltuiala sa, la adresa: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Polonia. Vânzătorul transferă bunurile către producător. Timpul de procesare a reclamației depinde exclusiv de producător. Detalii privind garanția pentru mărcile individuale de produse sunt disponibile în cardurile de garanție sau pe site-ul web al producătorului.

Reclamații - colete și bunuri deteriorate

Dacă un client primește un pachet deteriorat, Matterhorn trebuie să afle acest lucru în termen de o zi lucrătoare, astfel încât să putem depune o reclamație la compania de curierat.
semne clare de deteriorare a coletului: Clientul trebuie să refuze să accepte coletul.
Mărfuri deteriorate din cauza transportului: Clientul trebuie să ne raporteze acest lucru în termen de 1 zi lucrătoare.
Vă rugăm să rețineți că informarea noastră după acest termen nu ne va permite să acceptăm o cerere de plată pentru transport.

Reclamații - ce se întâmplă dacă facem o greșeală

Matterhorn este responsabil pentru erorile legate de expedierea comenzii dumneavoastră. În acest caz, vă rugăm să trimiteți produsul înapoi la angrosistul Matterhorn. La primirea produsului, vom retrimite produsul corect la adresa indicată, pe cheltuiala Matterhorn.

Reclamații - atunci când un colet ajunge la o adresă incorectă

Trimitem bunurile la adresa de destinație pe care ați indicat-o. Facem toate eforturile pentru a verifica în prealabil corectitudinea adreselor furnizate și vă solicităm adesea să le verificați din nou dacă avem îndoieli cu privire la corectitudinea lor. În cazul în care adresa de destinație se dovedește a fi incorectă și coletul ne este returnat, suntem responsabili pentru această situație numai dacă a existat o eroare din partea noastră în furnizarea detaliilor privind adresa către curier. În cazul în care coletul ne este returnat din cauza unei adrese incorecte sau nu este ridicat de client, vom percepe o taxă de returnare de 5 €. Aceasta este suma pe care Matterhorn trebuie să o plătească companiilor de curierat pentru returnarea coletului.

Returnări

Vă rugăm să rețineți că Matterhorn Wholesale este un site pentru tranzacții B2B și nu acoperă comerțul cu amănuntul. Prin urmare, drepturile de returnare sunt limitate de norme și nu se aplică dispozițiile legislației privind protecția consumatorilor.
. Returnările de bunuri care nu sunt rezultatul unei reclamații sunt un serviciu suplimentar pe care trebuie să îl activăm în prealabil pentru contul dvs. Pentru detalii, consultați termenii și condițiile pentru returnări în secțiunea "Returnări de bunuri".
Dacă nu aveți activată funcția de retur de bunuri, vom trimite înapoi orice bunuri returnate pe cheltuiala dvs. la sediul dvs. sau înapoi la client, în funcție de decizia dvs.

Citiți politica de returnare


Vânzarea pe piețe (Amazon, Allegro, eMAG și altele)

Puteți vinde produsele noastre pe diverse piețe, cum ar fi Amazon, eMAG, Allegro și altele, cu anumite excepții și restricții. Vă rugăm să consultați mai jos pentru detalii privind mărcile cărora li se aplică aceste excepții și restricții:

Mărci pe care nu le puteți vinde pe piață:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Mărci restricționate:
  • Tessita - vânzare nepermisă pe platforma Otto.de
  • .
  • Kostar - vânzarea nu este permisă pe platforma Amazon
  • .
  • Bicotone - vânzări permise, dar numele mărcii este necesar
  • .
:

Alte mărci:

Puteți vinde celelalte mărci disponibile în depozitul nostru pe piețe fără restricții suplimentare.


Pentru a lista pe piață, puteți utiliza fișierele noastre de produse sau puteți importa produse în piață din magazinul dvs. Matterhorn nu rulează integrări de piață gata făcute.




Taxe suplimentare (colete nerevendicate, retrimiterea coletelor etc.)

Taxe suplimentare percepute de Matterhorn


Ocazional, pot apărea probleme în timpul îndeplinirii unei comenzi, cum ar fi faptul că clientul nu ridică pachetul sau furnizează o adresă de livrare incorectă. În astfel de cazuri, atunci când situația nu este imputabilă Matterhorn, vom percepe costuri suplimentare pentru anumite servicii, pe care le vom stabili cu dumneavoastră o dată pe lună.



  • Colet returnat de curier expeditorului din cauza adresei greșite sau a faptului că clientul nu l-a ridicat la timp - 5 euro
  • Livrarea din nou a coletului către client - în conformitate cu lista de prețuri a costurilor de livrare în țara de destinație (cu excepția cazului în care a fost un serviciu gratuit în cadrul unei promoții)
  • Trimiterea unui colet cu bunuri la locația dvs. - în conformitate cu lista de prețuri a costurilor de livrare în țara dvs.
  • Taxe legate de returnări - dacă aveți activate returnările, comisioanele vor fi percepute pentru fiecare returnare finalizată în conformitate cu termenii și condițiile cuprinse în politica de returnare.


FAQ

Prețurile produselor includ taxele?

Utilizăm prețuri nete atât pentru marfă, cât și pentru prețurile de expediere. Nu uitați să adăugați rata TVA corespunzătoare atunci când vindeți produse.

.

Dacă firma dvs. are sediul în Uniunea Europeană (în afara Poloniei) și aveți un număr de TVA activ, atunci vă vom factura cu 0% TVA. Trebuie să plătiți taxa în țara dvs. la primirea facturii.

Trebuie să plătiți taxa în țara dvs. la primirea facturii.

Dacă nu ne furnizați un număr de TVA sau acesta este inactiv, vom adăuga TVA la rata țării de destinație. În acest caz, nu trebuie să contabilizați această taxă la domiciliu.

TVA va fi adăugată la cota din țara de destinație.

Parcourile trimise în afara Uniunii Europene sunt tratate ca exporturi și vă vom factura cu 0% TVA.

. Plătiți o taxă de abonament?

Nu, plătiți doar pentru bunuri și serviciile asociate acestora (costurile de livrare și eventualele costuri de returnare a coletelor, gestionarea retururilor). Doar aderarea și menținerea parteneriatului sunt gratuite. Contăm pe rezultate bune ale vânzărilor, nu ne concentrăm pe câștigarea unui abonament.

Acceptați retururi?

Da, dar numai pentru anumite mărci. Pentru politica de returnare, mergeți la secțiunea "Returnări".

Citiți politica de returnare

Pot folosi imagini ale produselor?

Da, puteți utiliza imagini ale produselor pentru a vă promova produsele în cadrul magazinului dvs. online sau pe piață. De asemenea, vă încurajăm să descărcați în mod regulat materiale promoționale din unitatea noastră Google Drive și să le utilizați în magazinul dvs. Google Drive

Cum arată coletele și știe clientul cine este expeditorul?

Pentru comenzile de dropshipping la Matterhorn, coletele sunt ambalate cu grijă în ambalaje neutre, nemarcate. Nu adăugăm niciun material promoțional sau factură de vânzare în interior, asigurând astfel anonimatul complet al expeditorului. Destinatarul coletului nu va avea acces la informații referitoare la compania noastră. Orice comunicare referitoare la stadiul livrării coletului va veni numai de la compania de curierat, iar toate informațiile despre comandă și îndeplinirea acesteia vă vor fi trimise direct dumneavoastră, în calitate de mandant, la adresa de e-mail furnizată. Astfel, veți păstra controlul deplin asupra comunicării cu clientul final.

În cazul expedierilor prin curier "Global", numele companiei dvs. va apărea ca expeditor pe colet.

Acceptați etichete personalizate?

Nu oferim serviciul de schimbare a etichetelor produselor cu propriile dvs. etichete. Dacă reprezentați o marcă mare, putem plasa individual materiale promoționale sau informative suplimentare în ambalaje, dar nu este posibil să îndepărtăm etichetele de marcă de pe produse. Produsele vor fi livrate cu etichetele și etichetele originale ale producătorului.

Există o opțiune de plată amânată?

Oferim posibilitatea de a amâna plata pentru 30 sau 60 de zile de la data comenzii în sistemul de credit PastPay. Acest lucru este posibil pentru companiile din Uniunea Europeană și Regatul Unit, după verificarea și validarea companiei în sistemul PastPay. Pentru detalii, consultați "Plăți amânate în sistemul PastPay".

Creșteți-vă afacerea la nivel internațional

Faceți transportul global ușor cu Matterhorn! Platforma noastră acceptă cataloage în până la 14 limbi, astfel încât puteți ajunge la clienți din întreaga lume. Lăsați-ne pe noi să ne ocupăm de tot și aveți încredere că pachetul dvs. va ajunge la clientul final rapid și în siguranță.

Dropshipping în Marea Britanie, SUA, Canada, Franța, Germania, Italia, Spania, Austria, Belgia, Danemarca, Portugalia, Emiratele Arabe Unite și multe alte țări din întreaga lume!